Ny blogg!

Nu var det dags igen, har haft upphåll ett bra tag från att blogga, men nu kände jag att det kan vara skönt att ventilera sig någonstans. Så nu ska jag göra ett tappert försök igen. Hoppas ni finner det intressant att läsa.!
Helgen har erbjudit lite fest mest plugg och lite kalas. Skoj när det händer saker, fast man senast förra helgen sa att jag inte borde festa då slantarna som student inte är de bästa så att säga.
Sitter och tittar på färgen och läser om Blondinbellas tripp till Usa,jag säger bara gud vad pinsamt!! Inte för att jag är bäst på engelska men snälla skicka någon som kan någorlunda bra engelska och som kan läsa manus utan att man hör att det är så inläst! Hörs senare!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0