Ny mascara

För ett tag sen köpte jag en ny mascara här kommer min recension på denna!

Jag tyckte att det var dags att köpa en ny mascara idag då jag har kört på Max factors Dramatic look sen jag vet inte när. Många år i allafall.

 

Märke: Loreal Telescopic Black mascara

Pris: ca 149;-

Fördelar : Fransarna blir riktigt långa

1. nu lyckades jag inte få till den bästa bilden men syns ännu mer i verkligheten

hur mkt längre fransarna faktistk bli. Med bara några drag blir de dirket mkt längre, men tar man fler lager

som jag i vanliga fall gör blir de säkert ännu längre. Men på bilden har jag endast ett lager på.

2. Helt okej pris för att få längre fransar

Nackdelar: Den enda nackdelen jag kan se är att de inte blir riktigt så tjocka som jag hade

velat ha dem. De blir mest längre och separerade. De hade inte behövt bli så mkt separerade utan

lite tjockare.

Helt okej reultat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0