Nytt löshår!

ör fem veckor sedan provade jag att sätta i ett remyhår istället för ett vanligt äkta hår. Jag lovade er en recension om det var mkt skillnad på  håret och för och nackdelar med det osv.

Hår: Remyhår

Tid som håret varit isatt: 5 veckor

Märke: Royal by www.rapunzel.nu

Fördelar  med Remy istället för vanligt äkta hår

1. inget trassel jag har duschat och badat och sedan låtit det sitta i en knut en hel dag

det enda jag har behövt göra är att bara reda ut det med fingrarna och inte en enda knut.

Riktigt skönt.

2. Det har inte blivit lika torrt som mina andra äkta hår har blivit. Kan bero på att jag köpte

ett nytt schampo och balsom som jag inte provat på innan.

Jag köpte Hairraisers hår schampo balsam och glansspray enbart gjort för löshår.

Sen använder jag Kerastases olja i håret en gång om dagen innan jag går och lägger mig.

Det verkar vara mkt hållbarar än det andra äkta håret inte alls så många kluvna hårtoppar och frissighet

i topparna som det lätt kan bli.

Nackdelar :

Finns bara en nackdel och det är att det är en tusen lapp dyrare än ett vanligt äkta hår.

Slutsats:

Det är värt varenda öre även när jag tar bort håret kommer det vara i ett så fint skick att jag kan sy

upp det till ett clipon set istället som jag kan ha i minst ett halvår. För er som ska förlänga håret första håret och inte har så stor budget kankse man ska ta ett äkta hår och prova sig fram. Men jag kommer i framtiden fortsätta köpa Remyhår istället för det vanilga äkta håret. Och denna recensionern är som sagt hur det har hållt på mig. Kan inte tala för alla andra utan detta är som sagt min recension av det håret jag köpt det kan säkert variera från märke till märke också. Både med pris och  kvalié.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0